Waar vind je een handdoeken wasservice in de omgeving van Groningen waar je direct online prijzen ziet?

Zodat ik transparant kan gaan vergelijken en niet op allerlei voorwaarden hoef te letten.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Kijk eens bij www.stadspark.nl en zoek bij dienstverlening naar Gare du Robe.
Tevens steun je daar een goed doel mee
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

nergens Internet is heel mooi maar niemand geeft graag een kijkje in de keuken van prijzen. Niet alleen de klant maar ook de concurrent kijkt graag mee
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik kan me voorstellen dat voor een wasservice de prijzen beinvloed worden door hoeveelheden, materiaal, wensen van de klant enzovoort. Kan me dus voorstellen dat er geen prijzen bekend zijn. Er zijn wel meerdere takken van sport waar je niet zomaar de prijslijst krijgt.

Als je wilt vergelijken zou ik gewoon offerte aanvragen bij meerdere firma's.