onder welke rubriek worden de kosten van kinderopvang en buitenschoolse opvang geboekt?

Toegevoegd na 1 dag:
het is best een fors bedrag, en of ik het nu onder huishouden/kinderen als onder educatie verwerk, wijk ik bij beide ontzettend af in de vergelijking, ik vraag me dan ook af waar anderen deze post laten.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Plaats je de toeslagen ook in dezelfde post ?
Misschien ligt daar het verschil ?

Het beste antwoord

Ik plaats ze onder huishouden-> kinderen.

Misschien niet de juiste plaats, maar ik sta open voor ideeën. Je kan het ook een categorie maken onder Educatie, maar dat is ook niet ideaal.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Maak er een apart grootboekkaartje van dan hoef je niet moeilijk te corrigeren als dat gewenst zou zijn.