Hoe regelt Yunoo betalingen tussen rekeningen, bijvoorbeeld tussen een prive- en een creditcardrekening?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat kun je vragen aan Yunoo. Dit is een algemene vraag-en-antwoordsite, niet de vraagbaak van Yunoo zelf. Je kunt hier bijvoorbeeld terecht voor algemene vragen over financiën.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Erg verwarrend en onduidelijk allemaal,
dat vragen via andere sites en media. Nibud is hier "kennispartner" en Yunoo is ook zo iets?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Yunoo is meer zoals de startpagina's waar soms vragen vandaan komen. Mensen kunnen een er een vraag stellen en die doorplaatsen naar GV. Waarbij volgens mij de meeste vragers geen idee hebben wat GV is, dus lijken ze vaak te denken dat ze hier de helpdesk van Yunoo kunnen bereiken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
SuzyQ ... Yunoo heeft een link met Goeievraag.nl
Vragen die daar gesteld worden, worden automatisch (?) hier ook getoond en antwoorden worden daar getoond !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat zeg ik toch? Voor algemene financiële vragen is dat geen punt, maar GV is niet de helpdesk van Yunoo, vragen over Yunoo zelf horen hier dus niet thuis.

Antwoorden (2)

Je kan een rekening opzetten voor je creditcard.
Hier kan je de toewijzing doen.

Voor de overboeking tussen prive en creditcard kan je kruisposten gebruiken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Fargh geeft inderdaad het goede antwoord, je kunt of je creditcardrekening apart importeren (als je bank die mogelijkheid biedt) of je kunt een aparte kasboekrekening aanmaken. De overschrijvingen tussen rekeningen kun je met kruisposten uitschakelen. Zie de link voor de helppagina hierover