waarom zijn lucifers zo goedkoop

1 pak lucifers kost €0.29 daar zitten 10 pakjes in. Met elk ong. 45 lucifers (heb ze echt geteld) dan heb je per pak; (10x45 ) 450 lucifers. €0.29 : 450 = 0.00064444.

Daar zijn dus, verpakking, afstrijk kant, transport kosten , productie en noem zo maar op van betaald. Hoop dat ze er zelf winst op maken maar dat zou wel.

Hoe kunnen daar winst op krijgen. of hoeveel afzet moet je hebben om uiteindelijk te kunnen leven van het produceren en verkopen van lucifers....

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Massaproductie zorgt hier voor. Daarnaast komt er bijna geen mensenhand te pas aan de productie. Het gaat allemaal volautomatisch waardoor je prijzen laag kan houden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Door de massa, dus het aantal wat ze produceren en afzetten op de markt kom je tot deze prijsstelling inc. winst.