ik wil 200 euro per maand sparen en heb 7000 euro startgeld. Welke banlk biedt mij de hoogste rente??

hoogste rente

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Straks als je bank failliet niet weer bij de staat bedelen he?
paulus811
13 jaar geleden
Wil je je geld voor langere tijd vast zetten, of op ieder moment kunnen opnemen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@denkbeeld: Wat red je niet met 7000 Euro?
Hij wil 200 per maand sparen, er wordt niet gevraagd: ik wil 200 Euro rente per maand.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je mag een rekening openen en daar niks opzetten het bedrag maakt niks uit.
paulus811
13 jaar geleden
Hersencel, wat bedoel je nou? De vraag is welke bank de hoogste rente geeft.

Antwoorden (3)

Voor een overzichtje kan je best kijken op e-rente.nl

Deze site wordt goed bijgewerkt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind persoonlijk independer een betere website. Aan de hand van een klein formulier krijg je ook de spaarrekeningen die het beste bij je past.

http://www.independer.nl/spaarrekening/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Independer is net als andere adviseurs ook afhankelijk van de commissie die ze opstrijken. Subtieler dan de rest, maar dat is ook hun business model.
Leaseplan bank heeft momenteel de hoogste rente voor sparen zonder voorwaarden. Momenteel krijg je er 2,58 %. Komende maand gaat de rente omhoog naar rond de 2,75 %. Heb je geld langere tijd niet nodig dan kan je een deposito nemen