Wat zouden jullie adviseren? (zie uitleg)

In september komt de nieuwe flyer van mijn bedrijf weer uit. Op de vorige flyer, A5 formaat, had ik 6 van de toen 8 massages erop gezet met een korte uitleg. Ik merkte dat dit wat extra klanten opleverde. Echter komen er in de komende periode 4 nieuwe massagevormen bij die ik wel graag wil publiceren en leer in augustus en september. Nu is mijn vraag dus vooral wat zou ik doen; zou ik vooral de meest gekozen/ nieuwe massagevormen uitlichten met wat meer tekst en dan de rest alleen tarieven noemen, of misschien toch een grotere flyer/folder, wetend dat maar een deel echt gelezen word en het weggegooid geld kan zijn of iets totaal anders? Graag jullie advies!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Als ik jou was zou ik alle soorten van massages punt voor punt vermelden.
Erbij 1 regel uitleg, in ieder geval zo kort mogelijk.
Als je een massage niet vermeld krijgen de mensen toch de indruk dat je die niet geeft en is er geen vraag na.
Als het lukt zou ik het zelfs op een A4 doen en hou de tekst zo kort mogelijk, alléén de kernpunten.
Willen mensen meer info, vermeld dan een verwijzing naar een site met extra uitleg.
Veel succes ermee!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet te groot maken, uit ervaring weet ik dat alles wat teveel is niet gelezen wordt.
Wij maken voor ons advies bureaus op A4 altijd een korte samenvatting van ons advies en de klanten zijn maar wat blij met het korte en overzichtelijke verslag.

Andere antwoorden (4)

Ik zou voor de eerste optie gaan (ik werk bij een reclamebureau). Heb je een website? Die zou ik dan heel duidelijk vermelden en op de flyer zetten dat meer info op de site te vinden is.
Dus: Belangrijkste massages vermelden en webadres heel duidelijk.

Waarom heb je eigenlijk voor flyers gekozen als ik zo vrij mag zijn?
Als je me wat info geeft over de plaats waar je werkt en wat je budget is enzo, kan ik wel ff klein adviesje voor je maken (gratis uiteraard)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou voor de kleinere flyer gaan met slechts een beknopte uitleg van de nieuwe massages. De bestaande massages zou ik laten voor wat het is. Neem een opvallende kleur anders dan rood of geel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Neem een kleine flyer en noem aan de voorkant de massages die je geeft. De wat onbekendere massages vermeldt je b.v. met een * . Achterop kun je de sterretjes toelichten. Te veel tekst wordt inderdaad niet gelezen en op deze manier kunnen mensen toch zien wat de massage inhoudt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
niet te veel tekst,mensen willen graag in een oogopslag zien wat er geboden wordt.
dus ik zou de nieuwste mogelijkheden vermelden met wat meer uitleg,
en de klanten verwijzen naar de site waar ze meer informatie kunnen bekijken over de andere mogelijkheden.

dus gaan voor de A5 formaat folder.