Hoe verdien ik als kind extra geld

Ik ben een meisje van 12 en ik wil graag wat extra geld verdienen. Ik wil dit wel op een originele manier verdienen. Hebben jullie tips.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Toen mijn jongste zoon eens heel graag iets wilde hebben, waar hij het geld nog niet voor bij elkaar had gespaard, is hij bij de ingang van een dames kledingzaak gaan zitten. ( Goeie plek, want veel mannen wachten daar buiten )Een afwasbak met water mee. Middenin de afwasbak stond een borrelglaasje op de bodem met een muntje erin.
Voorbijgangers en wachtenden buiten , konden proberen een muntje bij het andere te gooien. Ging dat goed, kregen ze het muntje wat er al lag erbij; ging het mis, waren ze hun muntje kwijt.
Probeer het maar eens. Het gaat veel vaker mis dan goed.
Hij had zijn nodige budget hiermee heel snel bij elkaar! Weliswaar was hij wat jonger (ik denk 9 a 10, maar ach..)
Een grappige bijkomstigheid was, dat als het al eens goed ging, hij vaak het extra muntje gewoon mocht houden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Hier staat dezelfde vraag, ook van een 12-jarige

http://www.goeievraag.nl/vraag/kind-minderjarige-geld-verdienen.5328

http://www.goeievraag.nl/vraag/snel-geld-verdienen-kind.55607

http://www.goeievraag.nl/vraag/1middag-snel-geld-verdienen.68584

- Auto wassen - Boodschappen doen - Stoep vegen 0,50
- Hond uitlaten - Lege flessen wegbrengen
- Onkruid wieden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kranten rond brengen
Boodschappen doen
Huizen poetsen
Strijken
Koken
Wandelen met oudjes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hier in de wijk zijn een paar van die koters een soort van 'autowascentrale' begonnen.
Voor €5,- komen ze aan de deur (mits je in die wijk woont) je auto wassen.
Ik geloof dat het best aardig loopt.