kun je je salais op een creditcard laten instorten?

een jaar geleden
1.2K
tinus1969
een jaar geleden
In Nederland niet. En alsje onder bewind staat mag je dat niet zelf besluiten.
TurfGraver
een jaar geleden
Er is een reden waarom je onder bewind staat.
Werk gewoon mee om het op te lossen .

Antwoorden (1)

Nee. Een creditcard is een tijdelijk (wereldwijd ekend) betaalmiddel. Je koopt iets met je creditcard, en aan het einde van de maand wordt het geld van je rekening overgemaakt naar de creditcardaanbieder. Er staat dus eigenlijk geen geld op, maar wordt er pas op gezet nadat je het hebt uitgegeven.
jc54
een jaar geleden
Ozewiezewozewiezewallakristallix
een jaar geleden
Je hebt gelijk dat het storten van salaris op een creditcard niet mag.
Maar ook op een creditcard kun je prima geld storten. Je geeft dus het juiste antwoord, maar je onderbouwing klopt niet.
Helaas heb ik ook geen duidelijke bron die wél een goede onderbouwing geeft.