Worden zoekkosten in mindering gebracht op prijs Staatslot?

Iemand heeft ruim 12 miljoen euro gewonnen maar komt niet opdagen. Worden de kosten van vliegen met spandoek in mindering gebracht op het prijzen geld?

een jaar geleden
1.1K
TurfGraver
een jaar geleden
Als ik de winnaar was zou ik daar geen moeite mee hebben.
Maar ik denk dat de grootste winnaar (staatsloterij zelf) dit betaald.

Antwoorden (1)

De Staatsloterij zal graag zelf betalen; dit is eigenlijk een verkapte reclame actie met veel positieve aandacht.
een jaar geleden
SimonV
een jaar geleden
Dat is een hypothese. Maar heb je een bewijs dat ze de zoekkosten zelf betalen?
(Ik denk van wel)