Is studiefinanciering van de IB groep + maximaal bij komen, inkomen?

Toegevoegd na 9 minuten:
Ik bedoel natuurlijk maximaal bij lenen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Bedoel je met 'maximaal bij komen' een maximale lening erbij, of de extra toelage die je kunt krijgen als je ouders een laag inkomen hebben?

In beide gevallen geldt: dat is geen inkomen voor de belastingdienst, je hoeft het dus niet aan te geven.

Als je bedoelt: maximaal bijverdienen, dus een bijbaan waarmee je geld verdient tot het maximum voordat je wordt gekort op je stufi: dat is wel inkomen voor de belastingdienst, en moet dus aangegeven worden.

Als je nog iets heel anders bedoelt dan of het telt als inkomen voor de belastingdienst, dan moet je je vraag even uitbreiden, hij is nu niet heel duidelijk.