Kan ik ook begroten in yunoo?

Ik wil niet alleen zien wat ik uitgegeven heb de afgelopen tijd, ik wil ook begroten wat ik de komende tijd ga uitgeven en in zien of ik daar dus wel geld voor heb. Dat doe ik nu middels excel maar dat moet toch automatisch kunnen. Yunoo ziet er goed uit, maar volgens mij heeft het die functie niet. Komt die nog? Penningmeester (software) heeft dit wel maar die heeft moeite met het inlezen van mijn rabobank boekingen. Meldt dat hij alles heeft ingelezen maar heeft toch dingen overgeslagen. Dan werkt het dus gewoon niet.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

Beste MennoEnAnna,

Yunoo biedt de functie budgetten wel, waarmee je dus kunt begroten voor langere tijd. Deze functie is op dit moment nog wel erg 'basic' maar een verbeterde en uitgebreide versie van budgetteren wordt op dit moment ontwikkeld.