Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat zijn de kosten voor een PINtransactie in Engeland

Ik heb een ING PINpas en ga naar London en Oxford

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
849

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Gevonden op de site van ING zelf:


Wat kost een geldopname met de Betaalpas in het buitenland?

Euro’s opnemen bij een geldautomaat in eurolanden is gratis. Voor het opnemen van geld buiten de eurozone betaalt u € 2,00 per transactie. Bij het opnemen van vreemde valuta berekent de ING altijd naast de eventuele opnamekosten een koersopslag van 1,0 % over het opgenomen bedrag. Deze koersopslag wordt verwerkt in het transactiebedrag. Heeft u een Betaal- of RoyaalPakket? Dan heeft u wereldwijd voordeel, omdat u dan wordt vrijgesteld van de opnamekosten van € 2,00.

Veel plezier in Engeland!

Toegevoegd na 29 seconden:
even ter extra info: Engeland valt buiten de Eurozone
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ook voor mij een info antwoord, manlief vaart morgen naar Engeland, dankjewel +
Ja er zijn wel kosten aan verbonden, maar waar ik zelf van ben geschroken dat is, wanneer wordt het pinbedrag verwerkt en verrekend. In mijn geval was de koers gestegen na 3 maanden en werd er een veel meer afgeschreven dan toen ik het omrekende tijdens het pinnen. Je moet in elkgeval een grote bank nemen deze verwerken veel sneller. Groetjes en een fijne vakantie.
Laat de pret in elkgeval niet door de eventuele koers verschillen bederven want de verschillen in koers zijn momenteel laag
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding