Kan je pinnen met ing in Denemarken?

ik heb al gelezen dat het kan als er Maestro is, maar weet iemand of dat zo is in Denemarken?
of kan ik beter geld pinnen in NL en inwisselen voor kronen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.6K

Het beste antwoord

Acceptatie van de Betaalpas in het buitenland
U kunt in het buitenland met uw Betaalpas betalen en geld opnemen op locaties die voorzien zijn van het Maestro-logo. In het buitenland is de acceptatie van de Betaalpas soms niet zo goed als u in Nederland gewend bent. Dat komt doordat bij de verwerking van uw buitenlandse transacties veel partijen betrokken zijn. Deze betrokken partijen, zoals buitenlandse banken, moeten hun automaten en systemen aanpassen aan de nieuwe chiptechnologie. In de meeste Europese landen gaat dat goed en kunt u probleemloos pinnen. Buiten Europa zijn er landen waar uw Betaalpas niet altijd goed werkt. Dat ligt niet aan uw Betaalpas, maar aan de geldautomaat of betaalautomaat ter plaatse. Op dit moment gaat het bijvoorbeeld om Bangladesh, Marokko, Nigeria, Belize, Paraguay, Guatemala, Costa Rica, Venezuela, Pakistan en Indonesië.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ja hoor, dat kan gewoon! Als je op je pinpas kijkt, zie je als het goed is ook het Meastro logo staan. Je kan eigenlijk door heel Europa wel pinnen met je Nederlandse bankpas.

Toegevoegd na 1 minuut:
Sterker nog, met een beetje mazzel kun je zelfs in winkels pinnen als je een chip hebt. In Hongarije kon dat iig wel!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In heel Europa, sterker nog, in heel dewéreld.
BEHALVE Belgie (Wallonie) ; daar moet je twee uur rijden naar de dichtsbijzijnde automaat die wel internationale kaarten pakt.......