Wat is een normale prijs voor een paard?

Een paard van 6 jaar zadelmak ect. Wat is een beetje een normale vraagprijs.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
4.3K

Het beste antwoord

Om een ingereden paard te krijgen, begint de prijs bij zo'n 1000 euro. Een beetje redelijke afstamming erbij, en je zit al snel op het 10-voudige.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

mijn zwager heeft een aantal jaar geleden ook een zadelmak paard gekocht,
hij heeft er 150€ voor betaald,
neem in ieder geval een paardekenner mee als je een paard gaat kopen
je kan veel onderhandelen in de paarden markt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
t was niet mijn paard ho even
van mijn zwager
Je had ook kunnen vragen wat kost een auto?
Bij paarden loopt dat net zo uiteen.
Van een paar 1000 Euro tot een paar milioen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als je een grote pony, of klein paard bedoeld, geen specifiek ras of achtergrond, van die leeftijd, ingereden en al, zou ik tussen de 800 en 3000 euro gokken. die marge is zo groot omdat het van een heleboel andere dingen afhankelijk is. maar uiteindelijk, of je nu een dier, auto, huis, of schilderij benoemd, de echte waarde blijft altijd dat wat een gek ervoor geeft..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik ken iemand die voor 12.000 euro een paard heeft gehaald.
dus ongeveer 8.000