Kan ik loonheffingskorting achteraf nog terugkrijgen?

Ik loop stage en kreeg op mijn contract de vraag of ik loonheffingskorting wilde laten toepassen. Ik wist niet wat dit betekende en vinkte nee aan. Laatst kreeg ik mijn loonstrook en zag ik dat er daardoor een flink bedrag af was gegaan. Kan ik dit achteraf nog terugkrijgen??

Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
1.6K
Powergen
2 jaar geleden
Als je naast je stage ook nog een andere baan hebt dan moet je je loonheffingskorting toepassen bij de gene waar je het meeste verdient.

Het beste antwoord

Je hebt bij de loonheffingskorting nee gezegd dus die korting wordt niet toegepast. Je kunt volgend jaar bij de belasting aangifte doen. Hiervoor vul je op internet de aangifte 2021 in aan de hand van je gegevens. mocht je teveel hebben betaald dan krijg je dat dan terg.
ronron1212