Bij de Rabobank heb je sms-alerts. Per sms kun je op de hoogte gehouden worden wanneer bijv je salaris is gestort. En ook wanneer je saldo lager is dan een bepaald bedrag. Informeer er eens naar bij je Rabobank.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Kijk eens op yunoo.nl

Toegevoegd na 1 minuut:
En als je echt niet meer weet hoe het moet. Vraag dan om hulp bij de Sociale Dienst. Die doen meer dan alleen maar geld uitgeven.