Mag je betalen met een creditcard van je ouders in een hotel in Montenegro?

mMijn zus en ik willen volgend jaar naar montenegro, maar hebben geen creditcard. Het betalen van het hotel doen we daar met een creditcard is dit mogelijk?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
ronron1212
3 jaar geleden
Nee want de card is niet van jouw en je handtekening is dus niet correct
Amadea
3 jaar geleden
Je hebt nog een jaar de tijd om een eigen creditcard te (laten) regelen...

Antwoorden (1)

NEEN. Ga ervan uit, dat de meeste hotels ook om een handtekening vragen én een ID en dat kan alleen van je ouders komen. Probeer dus zelf een Creditcard te regelen. Als je zelf nog geen rekening hebt en/of minderjarig bent moet dat bij de bank van je ouders lukken als zij garant voor je staan.