eerste maand ww uitkering en word dit aangevuld?

ik word per 25 februari 2017 werkloos en hierop begint mijn ww uitkering ook, maar op het moment word ik niet meer ingeroosterd om te werken
Mijn vraag is of dit word aangevuld zodra het 1 maart word of dat ik een maand zonder geld moet zitten.

met voorbaat dank.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.6K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Heb je een 0 uren contract?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
werk normaal gesproken 36 uur per week maar heb officieel een contract voor 4 uur kan bijna nergens vinden of het word aangevuld of dat ik dan alleen voor 5 dagen ww krijg
ronron1212
7 jaar geleden
Je krijgt ww voor het aantal uren dat je werkt. Je eerste ww uitkering krijg je voor 10 maart.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Als je een 4 uur contract hebt krijg je sowieso 4 uur uitbetaald.
In sommige gevallen zijn er regels dat de werkgever jou voor minimaal aantal uur moet betalen als je al weken 36 uur werkt.
Wacht even antwoorden af om te zien of dit bij jou ook zo is, ik weet dat niet.

Antwoorden (1)

Beetje mosterd na de maaltijd, maar als je per 25 februari werkloos bent geworden, neem ik aan dat je voormalige werkgever je tot 25 februari heeft doorbetaald....