Uit welk land komt dit geld en wat is het waard in totaal?

Ik heb dit gevonden op straat maar heb geen idee uit welk land het komt of hoeveel het waard is. Kan iemand mij hiermee helpen?

Picture for question
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.8K
Pieterke
3 jaar geleden
Volgens mij is het een biljet van 100 bath uit Thailand, Maar helemaal zeker ben ik daar niet van. Als dat zo is dan is de waarde nihil.

Antwoorden (1)

Bath uit Thailand plus minus 3 euro per biljet.
ronron1212
3 jaar geleden
Pieterke
3 jaar geleden
Plus van mij. Ik heb nog even verder gezocht en die klopt inderdaad.
Thecis
3 jaar geleden
Klopt helemaal, +
anneliez
3 jaar geleden
Pieterke heeft wel gelijk dat de waarde niet zo veel is, als je het omgewisseld wilt krijgen, provisiekosten en zo