Mijn pensioenfonds geeft geen antwoord op mijn vragen wat kan ik daar aan doen?

mijn pensioen is door een rechter geblokkeer.
Maar het akzo pensioenfonds geeft mij geen informatie over wat en waar mijn geld heen gaat. Ik kan alleen een antwoord krijgen als ik 125 euro betaal.
Waar vind ik recht ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Via de raad voor rechtsbijstand: http://www.rvr.org/nl/subhome_rz/rechtsbijstandverlener
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je geeft eigenlijk te weinig informatie om een gedegen antwoord te kunnen geven.

Waarom is je pensioen bijvoorbeeld geblokkeerd door een rechter?

Het Akzo Pensioenfonds staat - uiteraard - in relatie met je werkgever Akzo. Ik zou eerst eens contact opnemen met de afdeling HR/Personeelszaken en vragen om toelichting.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je moet toch bericht van die gerechtelijke beslissing hebben ontvangen, daar zou je iets uit op moeten kunnen maken.
Of sta je onder bewind?
Of ben je in de schuldsanering?
In die gevallen moet je met de bewindvoerder praten.

Of is er beslag gelegd voor achterstallige alimentatie?
Maar dat zou je dan wel weten.

Een rechtswinkel kan je eventueel verder helpen (kosteloos). Daar kun je de zaak voorleggen en uit laten pluizen.