Waarschijnlijk Lynx. In 2019 is Lynx door Beleggers Belangen wederom verkozen tot Beste Broker van Nederland.

Beleggers Belangen onderzocht 9 verschillende brokers die actief zijn in Nederland. Voor het onderzoek werd gekeken naar drie onderdelen: de kosten, de handelsmogelijkheden en het gebruiksgemak & service. Op de onderdelen ‘handelsmogelijkheden’ en ‘service & gebruiksgemak’ scoort Lynx het beste van alle brokers.
Op het onderdeel ‘kosten’ staat LYNX op een derde plek. Enkel DeGiro en Flatex doen het op dat vlak iets beter.
Daartegenover staat dat het bij Flatex bijvoorbeeld niet mogelijk om short te gaan en kunt u bij DeGiro niet voor- en nabeurs handelen. Bij beide brokers is het productaanbod beperkt.
Bovendien staan de tarieven natuurlijk niet vast.
SimonV
4 jaar geleden
Het ligt eraan wat jij "het beste" vindt. De clubs die in het eerste antwoord worden gegeven leveren misschien het meeste op. Ik beleg zelf via de ASN bank en de Triodos bank, omdat die ethisch beleggen, dus niet in o.a. wapen- of vrouwenhandel. Dat vind ik het beste, omdat ik dat dan niet zelf uit hoef te zoeken.