Auto zal openbaar worden verkocht, na beslag deurwaarder, wat nu als auto niet zal worden verkocht?

De deurwaarder is overigens geen belastingdeurwaarder.

Toegevoegd na 26 minuten:
De auto is om te beginnen een heel oud beestje, én de apk is verlopen, en er zal best het één en ander aan mankeren.

12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Waarom zou hij niet verkocht worden? er is altijd wel iemand die voor heel weinig geld een auto wil kopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op alle openbare verkopen komen handelaren op af.
Ieder heeft een eigen branche waar ze in handelen.
Varierend van huisraad, kantoorartikelen, auto,s, landbouwwerktuigen, kunst en antiek.

De spullen die niet verkocht worden zijn eigendom van de opdrachtgever en worden in beslag gehouden.
De opbrengst is bedoelt om uw schuld te verkleinen of om andere juridische redenen. (bv kaalplukwet)