Mijn overleden vrouw heeft voor een uitzendorganisatie gewerkt, hoe kom ik er achter of ze pensioen heeft opgebouwd?

of ze daar pensioen heeft op gebouwd waar kan ik dat terugvinden
Ook heeft ze de laatste jaren een wao uitkering gehad via het U V W het ze daar nog pensioen
bij opgebouwd ?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
1.5K
ronron1212
4 jaar geleden
met haar opgebouwd pensioen kan jij niets. Wel met haar eventueel opgebouwd nabestaande pensioen. wat is uitend organisatie?

Antwoorden (1)

In www.mijnpensioenoverzicht.nl kunnen alle Nederlanders zien wat hun pensioen is. Zelfs vergeten pensioenen staan er op. Vanzelfsprekend kun je alleen iets met een eventueel nabestaandenpensioen.
Via een WAO-uitkering bouw je geen pensioen op.
Je zou ook contact kunnen opnemen met Stichting Pensioenfonds voor Personeelsdiensten. Dat is een Nederlands pensioenfonds voor medewerkers in de branche voor personeelsdiensten, met name uitzendkrachten, gedetacheerden en werknemers die via een payrollbedrijf worden verloond.
https://www.stippensioen.nl/contact/
SimonV
4 jaar geleden
ronron1212
4 jaar geleden
Maar kan dat ook van een overleden persoon die heeft geen digi meer @SimonV
SimonV
4 jaar geleden
GoeieVraag. Een DigiD wordt niet automatisch opgeheven na het overlijden van
een persoon. Een DigiD wordt automatisch opgeheven nadat het drie jaar
niet is gebruikt. Het uitgangspunt is dat overheidsorganisaties stoppen
met het leveren van diensten aan het betreffende BSN zodra zij de
melding van overlijden krijgen. Mocht een nabestaande het DigiD-account
eerder willen opheffen dan na drie jaar, dan kan deze telefonisch of
schriftelijk een verzoek daartoe indienen bij DigiD.
https://www.rijksoverheid.nl/binaries/rijksoverheid/documenten/kamerstukken/2018/06/28/beantwoording-kamervragen-over-het-bericht-waarom-doden-post-van-de-belasting-krijgen/beantwoording-kamervragen-over-het-bericht-waarom-doden-post-van-de-belasting-krijgen.pdf
ronron1212
4 jaar geleden
Ze is volgens de vragsteller al vanaf 2012 dood dus 7 jaar dan heb je dus niets meer aan mijn pensioen @SimonV