Kan ik een 2e paypal rekenening openen met 1 bankrekening?

Zoals de vraag al doet vermoeden ik wil een 2e paypal rekening openen maar ik wil niet dat als ik een betaal verzoek stuur ze mijn echte naam te zien krijgen maar vraag me af of het mogelijk is een 2e rekening te openen met 1 bankrekening?! paypal zelf is slecht bereikbaar heb ze al proberen te bellen maar moet telkens min. 10 minuten wachten en dan word de verbinding opeen verbroken dus dat schiet niet echt op

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
7.4K

Antwoorden (2)

Nee, je kunt niet één bankrekening aan twee Paypal accounts koppelen.
Je kunt wel verschillende email-adressen aan één Paypal account koppelen.
SimonV
4 jaar geleden
Je kunt heel simpel een 2e paypal rekening openen. Uiteraard met een ander emailadres dan de eerste.
Je moet em dan alleen ongeverifieerd laten. Dus niet koppelen aan je bankrekening. Alleen je emailadres moet je dan verifieren. (dan sturen ze een mailtje met bevestigingslink)
Of je naam dan te zien is weet ik niet. Misschien kun je dat ergens instellen.

En als je dan geld ontvangt op die rekening kun je het zelf overzetten naar je andere paypalrekening.