Nee. Ook een driewielscooter is een soort scootmobiel. Scootmobielen zijn al enkele jaren niet meer aftrekbaar als hulpmiddel.
Dit is zo sinds 2014. Wie daarvoor een scootmobiel had aangeschaft, kon jaarlijks 20% in aftrek brengen (rekening houdend met een restwaarde) als aan de andere voorwaarden voor aftrek werd voldaan.
Aldus werd het voertuig in 5 jaar afgeschreven.
Toegevoegd op 13 oktober 2019 12:05: tekst
Computoon