Is het voor mensen interessant wanneer ze een massage-cursus kunnen krijgen in huiselijke sfeer/ bij mensen thuis?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja zeker weten van wel!
Hoe laat kom je?

Nee even serieus, ik denk zeker dat het interessant is!
Zeker voor wat oudere mensen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
oh bij mij is wat ouder zo rond de 50;-)
dan kan het dus nog wel!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
maar ik heb nog geen antwoord gekregen op mijn vraag;-(
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik zal eens gaan kijken;-)

Andere antwoorden (2)

Ik denk dat dat wel interessant kan zijn, maar alleen als je daar een competitief element aan kan toevoegen. Bijvoorbeeld hoe lang je het volhoudt. Een soort record dus.
AWM
13 jaar geleden
Het groene kruis geeft wel eens massagecursussen waarbij mensen meestal met zijn tweeën komen om elkaar te leren masseren. Hoe wil je dat regelen dan? Je leert iemand hoe hij zichzelf moet masseren? Of een ander of zo?

En als je één iemand alleen begeleidt, is dat dan niet veel te duur?

Eerlijk gezegd lijkt het mij niet echt een idee waar veel mensen op zitten te wachten. Maar je weet het natuurlijk maar nooit. Misschien is er bij jou in de buurt wel animo voor. Maak eens een leuk foldertje en verspreid dat huis aan huis. Wellicht bellen je daarna wel mensen die interesse hebben.