Bruto startsalaris ligt tussen € 1.700,- en € 1.800,-. Naarmate je groeit in je functie kan het maximale salaris liggen tussen de € 2.570,- en € 2.865,-. Dat is exclusief 8% vakantietoeslag en de eindejaarsuitkering. Je salaris is mede-afhankelijk van de cao waaronder je valt.
Als verzorgende-IG werk je vaak onregelmatige diensten, daarom krijg je een onregelmatigheidstoeslag. Uren die als onregelmatig worden beschouwd, liggen ongeveer op 40%.
SimonV