Hoe betaal ik met paypal zonder gekoppelde creditcard of bankrekening?

heb paar weken terug iets gekocht bij een website met paypal toen was er niks aan de hand maar nu wil ik bij dezelfde website bestellen maar dan zegt ie dat ik mijn creditcard of bankrekening moet koppelen, hoe kan ik dit eventueel oplossen?

Picture for question
een jaar geleden
in: Bankieren
2.1K
TurfGraver
een jaar geleden
Door in paypal een bankrekening of creditcard te koppelen.
Er zal immers wel geld op de paypal rekening moeten komen te staan.
bramk05
een jaar geleden
ja oke, maar doe normaal altijd gewoon geld erop zetten met ideal en dat werkte toen paar weken geleden gewoon maare waarom dan nu niet? is er nieuwe regelgeving ofzo?
TurfGraver
een jaar geleden
Als.je biet wil koppelen kun je ook wel geld overmaken naar je paypal rekening.
https://www.paypal.com/nl/smarthelp/article/hoe-stort-ik-geld-op-mijn-paypal-rekening-faq1348
bramk05
een jaar geleden
ik ga het proberen! in ieder geval bedankt!
TurfGraver
een jaar geleden
Wel een bevestigd e-mailadres voor je PayPal-rekening?
bramk05
een jaar geleden
ja, en me telefoonnummer ook
bramk05
een jaar geleden
heb een screenshot toegevoegt om even de melding te laten zien!
tinus1969
een jaar geleden
Bekend Paypal probleem, helaas

Antwoorden (1)

Dat kom ik ook soms tegen. De website heeft zijn voorwaarden dus veranderd.
De verkoper heeft het recht te vragen dat enkel accounts die gekoppeld zijn aan een creditcard betalingen kunnen doen.
Je zou ze kunnen mailen dat jouw bestelling zo niet doorgaat.
.
Het kan ook zijn dat er sprake is van een tijdelijke bug in het systeem. Misschien gaat het vandaag wel weer goed.
Toegevoegd op 19 februari 2023 08:28: tekst
een jaar geleden