Waarom doen alleen bekende mensen mee aan reclamespotjes?

waarom geen gewone nederlander!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.9K

Het beste antwoord

Je herkent de bekende nederlander, en een deel van de menen zal reageren met 'Als ... het gebruikt, dan moet ik het ook gebruiken'.

Het idee dat bijna alle spots bekende nederlanders hebben klopt niet. Alleen blijven deze bij jou beter hangen (Waarschijnlijk door de irritatie; Alweer zo'n promi) en lijkt het alsof hjet er zeer veel zijn ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Ik zie meer reclamespotjes met mensen die ik helemaal niet als bekende Nederlander herken.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ook bekende mensen zijn overigens ook maar gewone mensen hoor. Of gewone Nederlanders, net wat je wilt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij zijn het inderdaad veel vaker modellen/acteurs dan bekende mensen.
Omdat in de meeste gevallen bekende Nederlanders meer aanspreken bij het volk. Bovendien houden de meeste BN'ers wel van een schnabbeltje hier en daar!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bekende mensen trekken de aandacht.
En dat is de bedoeling van reclame!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bekende nederlanders hebben vaak veel fans en daardoor
hopen de bedrijven die het product aanprijzen er veel van
te verkopen.
als ik zou zeggen dat een shampo goed is dan geloofd
niemand mij , maar als marco van basten dat zegt dan
geloven dat heel veel mensen , en vooral zijn fans.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zyn slechts enkele spotjes met bekende nederlanders oa barry hay - brillenmerk/zaak . Maurice de hondt- energiemaatschappij. De rest zijn toch echt onbekende hoor!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat men dan denkt ,O Herman Huppelepup gebruikt het ook,dan moet het wel goed zijn.