Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ipv totalen voor boodschappen wil ik wel aankopen gespecificeerd hebben. Je kan dan makkelijk vergelijken. Zou dit mogelijk zijn met je bonuskaart?

Boodschappen gepecificeerd

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
552

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Nee dat is niet mogelijk.

AH, en welke andere supermarkt zouden hier ook nooit aan meewerken. Zowel qua privacy (iedereen die het nummer van je bonuskaartheeft kan je boodschappen inzien) alswel qua bedrijfsgevoelige informatie is dit niet te doen.

Een supermarkt gebruikt de bonuskaart onderandere om vervolg aankopen aan 1 persoon te kunnen linken. Hier leren ze heel veel uit en deze informatie willen ze absoluut niet delen met andere supermarkten. Door deze informatie online inzichtelijk te maken met enkel 1 nummertje zonder wat voor beveiliging ook zou een groot bedrijfsrisico zijn voor de supermarkten.

Dus helaas, nee, je zult toch zelf aan de gang moeten om alles uit te zoeken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Nee, ik geloof niet dat er ergens op een website oid je aankopen met je bonuscard te raadplegen zijn.
Mocht dit wel het geval zijn, dan lijkt het me echt teveel gevraagd van dat systeem om er ook nog rubricering in aan te brengen.
Ik denk dat je t toch echt zelf moet doen helaas...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding