sinds wanneer is Apple internationaal gaan handelen?

Ik kan het echt nergens vinden in de geschiedenis van Apple en dergelijke. Ik wil graag weten wanneer Apple de stap heeft genomen om internationaal te gaan.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Opgericht op 1 april 1976. Er staat verder niets over enige vorm van internationalisering, dus ik denk dat ze meteen die weg in zijn geslagen.
Wel staat er overigens dat Apple in 1977 besloten heeft om de "Inc." achter hun naam weg te halen, zodat het niet meer gerelateerd werd met een Amerikaans bedrijf. Misschien dé Internationale stap?

(Inc. staat in Amerika voor hetzelfde als NV in Nederland)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+