088 is een speciaal voor bedrijven in het leven geroepen netnummer. Gezien je eerdere vraag over als bedrijf 'groter overkomen' is dit denk ik wat je zoekt.

Andere netnummers kunnen in principe alleen gebruikt worden indien je in die zone bent gehuisvest (zullen vast een paar uitzonderingen zijn).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, 088 is een bedrijfsnummer. Nadeel is dat je minimaal 100 moet afnemen. En veel grote bedrijven gebruiken ook wel normale netnummers, zie maar eens Dell, Microsoft en Google, die gebruiken alle 3 een normaal 020 nummer en zijn absoluut geen kleine bedrijven.

Andere antwoorden (2)

Een nieuw netnummer aanvragen kan niet. Je zit vast aan het netnummer van jou omgeving tenzij je een 0900, 0909, 0800, 088 of 085 nummer neemt.

Een nieuw telefoonnummer kun je aanvragen via KPN. Dit is wel erg duur en werkt via ISDN.

Je kunt ook VoiP gaan bellen. Je belt dan via internet.
Via www.binktelecom.nl kun je goedkoop een extra telefoonnummer kijrgen. Ook zijn de belminuten daar goedkoop.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je ADSL neemt heb je zowiezo 4 telefoon nummers.