Welk bedrag krijg je terug bij het retourneren van gemengde artikelen (actie en non-actie artikelen)?

Momenteel is er een actie bij de Bijenkorf. Members Only krijgen €30 korting bij een besteding van €120. Dat is heel leuk en aardig maar ik heb momenteel geen plannen om zoveel geld uit te geven. Dus stel het volgende:

Ik koop een reiskoffer voor €100 en daarnaast schoenen voor €50. Totale kosten bedragen €150 - €30 korting = €120. Ik wil eigenlijk alleen de korting hebben voor de koffer zodat de koffer geen €100 kost maar €70. De schoenen heb ik niet nodig. Mijn vraag is: stel, ik breng nu de schoenen terug. Krijg ik dan €50 euro terug of een ander bedrag? Ik kan me voorstellen dat de Bijenkorf vindt dat ik daar geen recht meer op heb aangezien ik al korting heb gekregen voor de koffer (maar omdat ik de schoenen terugbreng niet meer op dat bedrag van €120 kom). Ik vraag mij af of hier een maas in de actievoorwaarden zit of dat ik iets over het hoofd zie.

Wie kan mij helpen met deze vraag? :-)

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden

Antwoorden (1)

Uit de voorwaarden:
"Wanneer door het retourneren van producten niet meer wordt voldaan aan de voorwaarde van het minimale nettobonbedrag van 120,- dient de deelnemer de waarde van de Voucher terug te betalen".

Dus als jij de schoenen terugstuurt heb je een artikel ter waarde van 100,- over en moet je dus de korting van 30,- terugbetalen. De koffer kost nu gewoon de normale prijs. Je krijgt slechts 20,- geretourneerd.
Amadea