Waar heb je een account aangemaakt? Niet op GV neem ik aan, omdat je als rubriek gekozen hebt "Financien".
Vul een omschrijving van je vraag in??? Jij vraagt toch??
Bessy, die ''Vul een omschrijving van je vraag in...'' die heeft hij gewoon overgetypt, dit staat er namelijk als je een vraag stelt. Dat is hetzelfde als in je 2e msn naam zetten: Zet hier een bericht neer voor je vrienden (oid)
08 November 2011 14:01
Ritsuka: Gaat het dan automatisch om een Yunoo account? Ytje: Ik doe niet aan Msn. Is dat een reden om lukraak iets over te typen?
@Bessy: vanuit het Yunoo programma kun je vragen insturen, deze verschijnen dan op deze site. Ik mag aannemen dat het dan over een Yunoo account gaat. Ik heb ook wel eens een persoon van Yunoo hier zien ronddwalen als kennispartner.
Je vindt de optie om je account te verwijderen onder ‘mijn account’ in de navigatie rechts bovenin. Onder ‘mijn gegevens’ vind je vervolgens de optie om je account te verwijderen.
Als het om een GoeieVraag-account gaat; bovenaan op contact klikken (ingelogd met het account van je echtgenote) en dan selecteren: 'ik wil mijn account verwijderen'