Heb per abuis een account voor mijn echtgenote aangemaakt, wat later blijkt niet nodig te zijn. Hoe kan ik dit account opzeggen?

Vul een omschrijving van je vraag in...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waar heb je een account aangemaakt?
Niet op GV neem ik aan, omdat je als rubriek gekozen hebt "Financien". Vul een omschrijving van je vraag in???
Jij vraagt toch??
Ritsuka
12 jaar geleden
Gesteld via Yunoo staat erbij.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bessy, die ''Vul een omschrijving van je vraag in...'' die heeft hij gewoon overgetypt, dit staat er namelijk als je een vraag stelt.
Dat is hetzelfde als in je 2e msn naam zetten: Zet hier een bericht neer voor je vrienden (oid)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ritsuka: Gaat het dan automatisch om een Yunoo account?
Ytje: Ik doe niet aan Msn. Is dat een reden om lukraak iets over te typen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zie http://www.goeievraag.nl/vraag/account-goede-vraag-opzeggen.4662
Ritsuka
12 jaar geleden
@Bessy: vanuit het Yunoo programma kun je vragen insturen, deze verschijnen dan op deze site. Ik mag aannemen dat het dan over een Yunoo account gaat.
Ik heb ook wel eens een persoon van Yunoo hier zien ronddwalen als kennispartner.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankje. Ik vind het best zo. Ik weet dat Yunoo bestaat, maar gebruik het verder niet. Dus ik weet er niets van.

Antwoorden (2)

Je vindt de optie om je account te verwijderen onder ‘mijn account’ in de navigatie rechts bovenin. Onder ‘mijn gegevens’ vind je vervolgens de optie om je account te verwijderen.
bamibal
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Huh? Hoe weet jij nou dat het om een AFAS account gaat?
Ritsuka
12 jaar geleden
Staat bovenaan: gesteld via Yunoo
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet niet eens wat Yunoo is haha
Als het om een GoeieVraag-account gaat; bovenaan op contact klikken (ingelogd met het account van je echtgenote) en dan selecteren: 'ik wil mijn account verwijderen'