Bonnenboekje digitaliseren?

Hallo Goeievraag leden,

Ik ben samen met mijn compagnon een bedrijf gestart om producten aan te bieden als vertegenwoordiger. Hiervoor heb ik in het verleden altijd een bonnenboekje gebruikt, nu ik dit wil digitaliseren heb ik een iPad Mini 4 gekocht en vraag ik me af of het überhaupt mogelijk is met een soort programma zoals Moneybird. Kan dit? Wat raden jullie aan?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

Ja, het digitaliseren van bonnenboekjes is inderdaad mogelijk en ook zeker niet moeilijk. Zoals in de vraag zelf al gezegd werd, is het zeker mogelijk dit te doen via 'Moneybird'.

Moneybird is dan ook gespecialiseerd in digitaal adverteren en sponseren en is daarom ook weggelegd voor deze klus. Bij het opstarten van de app kom je in een menu en vanaf daar hoef je alleen de stappen te volgen die leiden naar 'Digitale Bonnenboekjes'.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Daarmee kan ik dus de bonnen/facturen opstellen voor mijn klant en naar hem toesturen. Ik heb al een beetje gekeken naar het systeem. Zijn er ook andere systemen die nog handiger zijn of raad u dit aan.