Wat is ssnPay2d prepaid creditcard?

Wat is het en kan je er ook in winkels mee betalen?

https://www.primera.nl/pay2d

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ja, u kunt er ook in winkels mee betalen.

De pay2d card werkt als een gewone creditcard, met het grote verschil dat u geen krediet krijgt. Voordat u de kaart kunt gebruiken zet u er geld op via iDEAL, bankoverschrijving of een oplaadpunt. Zo kunt u nooit meer geld uitgeven dan u heeft, betaalt u geen rente en hoeft u geen ingewikkelde aanvraag te doorlopen.

Betalen kan op meer dan 24 miljoen punten wereldwijd waar Visa wordt geaccepteerd. Daarnaast beschikt de kaart over V-Pay. Met V-Pay kunt u pinnen in winkels, gewoon via de pin-automaat. Dit is een functie die een traditionele creditcard en de meeste andere prepaid creditcards niet hebben.

Een nadeel ten opzichte van een gewone creditcard is dat de Pay2d-kaarten geen aankoopverzekering bieden.
De kaart is relatief duur: € 10 voor het aanschaffen en € 2 voor het opwaarderen bij een verkooppunt. U kunt er slechts eenmalig maximaal € 150 op storten.
De kaart is tot 1 jaar na aankoop geldig (tenzij u de kaart upgrade naar plus). Na dit jaar wordt er een maandelijkse vergoeding van € 1,50 in rekening gebracht voor 'het beheer van het resterende saldo'. U kunt het saldo ook voor € 5 laten overboeken naar uw bankrekening.
SimonV
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
+ erg nadelig, onhandig, duur en overbodig.
Gewone Mastercard en visa card is genoeg.
SimonV
6 jaar geleden
Als je geen Visa card kunt krijgen en toch eenmalig iets wilt kopen op een Amerikaanse site, kan het een uitkomst zijn.