goedkoop stroom

Hoi ik kom net uit Aruba en ga binnen 2 weken verhuizen naar een appt. in Heerlen. Nou moet ik voor een stroomleverancier kiezen, maar ben een beetje onzeker omdat ik geen kennis heb over al de dingen waar je op moet letten. Kan iemand mij hierin een beetje helpen? Gr, MJ.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Hier is een onafhankelijke website, die gaat je op weg helpen...
AWM
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt voor dit advies!

Andere antwoorden (2)

Je moet een paar keuzes maken:

- Wil je groene stroom?
- Wil je flexibiliteit? (qua opzegtermijn bijvoorbeeld)
- Wil je je prijzen voor een bepaalde tijd kunnen vastleggen? (dat is vaak op de lange termijn iets duurder maar je weet wel waar je aan toe bent en komt niet voor verrassingen te staan als de prijzen stijgen)

Als dat je allemaal niet zo veel uit maakt dan kan je gewoon kijken welke het goedkoopste is voor jouw situatie. Er is niet één leverancier die altijd het goedkoopste is; het ligt er aan hoeveel je denkt te gaan verbruiken.

Hiervoor kan je het beste een vergelijkingswebsite gebruiken.

Het klonk voor mij toen ik het moest regelen als een redelijke opgave maar dat is het eigenlijk niet; het was bij mij in 10 minuten geregeld. succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
greenchoice groene stroom en net wat goedkoper dan de standaard producent