Hoe kan je geld overmaken van bank naar Paypal?

Hoi kun je geld overmaken van je bank naar een paypal account? En kun je via je paypal account geld overmaken naar een andere bank account zoals van ing of abn amro?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
70.7K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Geld overmaken kan alleen naar je eigen rekening, waarmee je ook geld op je PayPal account stort. je kunt vanaf PayPal geen geld overmaken naar andere rekeningen

Antwoorden (1)

U kunt op twee manieren geld overmaken van de bank:

De snelste optie om geld aan uw PayPal-rekening toe te voegen, is via PayPal Opwaarderen. Het geld wordt binnen 5 minuten op uw saldo bijgeschreven.
Ga naar het overzicht van uw PayPal-rekening en klik op Geld toevoegen via iDEAL.
Klik op Log in en verhoog uw saldo met iDEAL.
Log in op uw PayPal-rekening en volg de stappen.

Geld overschrijven van uw bank naar uw PayPal-rekening.
Het kan 1 tot 2 werkdagen duren voordat het geld op uw PayPal-saldo is bijgeschreven.
Klik op Wallet.
Klik op Geld toevoegen.
Klik op Geld overschrijven van uw bank naar uw PayPal-rekening.
Log in op uw online bankrekening en verricht de overboeking.

Geld overmaken van Paypal naar een willekeurig bankrekeningnummer gaat niet.
SimonV