Kan je een paypal incasso terugstorneren?

Gisteren is er geld van me ing rekening afgeschreven via paypal
Nu is de vraag kan dit terug gestorneerd worden? Aangezien ik nergens t knopje terugstorneren kan zien bij incasso....

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik heb wel op wordt geweigerd geklikt
Maar t bedrag is al eraf gehaald..

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.7K

Antwoorden (1)

Gewoon afwachten tot het geschil in jouw voordeel geëindigd is en het bedrag terug op jouw paypal staat. Daarna kun je zelf het geld terug naar jouw rekening overmaken. Dit gaat dus niet automatisch.