ik heb een rijksmonument gekocht, inclusief een aansluitend aanneem traject ter renovatie. Kom ik in aanmerking voor subsidie tav de casco renovatie?

Het project is inmiddels afgerond. De renovatie had een totale aanneem som van 145K, welke in 4 delen was verdeeld. De directe casco renovatie kosten (buitenkant + balken) bedragen ongeveer de helft van dit bedrag. Ik vraag me af ok ik deze laatste vergoed kan krijgen aangezien t monument op deze manier in stand is gehouden. Zie foto oude staat

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ik vrees voor je dat je verkeerd om te werk bent gegaan. Bij de meeste subsidies moet je eerst de aanvraag doen en na behandeling mag je gaan uitgeven dan weer een tijd wachten en dan krijg je je vergoeding uitbetaald.