Het ligt er aan wat hij leuk vindt! In de richting van games zit je bijna altijd goed!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
yea :D Ze heeft gelijk
Jongens zijn tegenwoordig helemaal weg van computerspelletjes xD
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Beetje jong, niet?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tsja...zegt dit niet meer iets over jou!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
maar melig bedoeld, denk ik.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
-1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is een leuk kado voor een jongen van 13..
hij kan er van alles mee doen;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar het is niet grappig; misschien als iemand 16 wordt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1, als hij er nog niet mee bezig is dan zal hij denken dat het eenballon is....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hehe eindelijk iemand die me snapt;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1
Haha,, inderdaad.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wahahahah
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
plus 1 snoeke 6-6 mooie stand
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op school krijgen ze in deze leeftijd sexuele voorlichting, met de gratis condooms aantoe. Dus nee een kind van 13 is daar zeker niet blij mee en helemaal niet als hij deze krijgt met een kamer vol visite :-( gelijk een levenslange trauma als de kamer vlak ligt van het lachen door zijn rode kop.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
-1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Carina helemaal mee eens, zo'n kind gaat voor schut bij iedereen.-
Spulletjes voor zijn fiets, altijd leuk.
Koop een sponsje, doekje, spraytje, lampje, garagezeep etc. en een simpele plastic gereedschapbak. Folie erom en je bent klaar, en bij de Action bijvoorbeeld kan je makkelijk onder een tientje dit voor elkaar sprokkelen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
mmm dat scheelt toch ook per kind, mijn computernerd van 14 zou daar dus niet blij mee wezen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
die van mij dus ook absoluut niet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou het in ieder geval leuk vinden. Maar ik ben ook niet zo'n gamer, dat was een paar jaar geleden ook nog helemaal niet zo wijdverbreid zoals nu. Toch kan je cadeau dit als hint geven: van je luie reet en naar buiten ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De mijne zou dit echt niet kunnen waarderen.
Skates, of skeelers, een hockeystick? Voetbal, volleybal,
basketbal, leuke basebalpet, mooie schoenen, die """||in|| zijn. Een boekenbon, of een gamebon.
Stripboeken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deoderant, Aftershave, leuke film, muziek die hij leuk vind.
Cadeubon of snoep.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
cd/dvd bon
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goed idee!
Nintendo DS/ playstation 2 of 3
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een polstok om over sloten te springen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wauw leuk zeg :-(
Bioscoopbonnen zodat hij zijn vriendin mee uit kan vragen.
Als hij van vissen houdt dan zit je ook goed want een sportvisser heeft nooit genoeg haken, hengels enz.
Ook een visakte is dan welkom.
Een abonnement op een blad met een onderwerp waar hij gek van is, is ook altijd welkom.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een prachtige mooie nieuwe mobiele telefoon of een nieuwe fiets
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor je buurjongen?
Er staat geen bedrag bij, maar dit zijn geen kadoos om zo even te geven :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kan niet vinden Carina dat het voor zijn buurjongen was,sorry een telefoon kost maar 20 euro hoor,en tja fiets 2e hands kost ook zo 20 euro
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is de buurjongen van Vanessa niet hoor :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik ben toch zeker sinterklaas niet? hahaha
dat is wat de vrager denkt hahaha
Hangt er van af wat het budget is, zijn belangstellingen zijn of wat jij hem graag zou willen geven.
Misschien een huisdier want ik wilde rond die leeftijd graag een herder.
Maar misschien het allerhandigst vraag het hem zelf op de eh.. man of jongen af.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En als je echt geen leuk idee tussen bovenstaande vindt kun je ook altijd gewoon geld geven. Een leuke verjaardagskaart met wat geld in de envelop.

Mijn zoon (nu 14) wil het liefste geld hebben, en meldt van tevoren aan iedereen waar hij voor aan het sparen is. Op die manier weet ook iedereen waar het geld aan wordt uitgegeven. Dit zijn dan toch duurdere dingen die hij anders niet zo 1,2,3 voor zichzelf kan kopen.
Zo heeft hij een I-Pod gekocht, een aantal bijzondere Star-Wars-lego sets (zijn dus megaduur), en een halve laptop toen hij naar de middelbare ging. De andere helft had zijn oma gedoneerd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De mijne kun je nu ook het meest blij maken met geld, ook 14 jaar.
Cd, dvd, bioscoopbon.

Toegevoegd na 3 minuten:
Of gewoon geld.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
leuke tijdschrift(en) over zijn hobby's.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het maakt niet uit wat je hem geeft hij moet er maar blij mee zijn wat hij krijgt