Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe maak ik een mooie maar zakelijk cv?

Ik wil graag een cv maken die bij deze tijd past, ik kom wel es van die mooie cv's tegen met o.a foto's en kleuren. Volgens mij zijn deze gemaakt met indesign/photoshop, Helaas zijn mijn beperkingen dat ik een beetje met Word overweg kan en daar houd het op. Iemand advies of tips?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
754

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Er zijn natuurlijk allerlei manieren om een mooi CV in elkaar te draaien en allerlei tools om informatie mooi weer te geven, maar in MS Word kun je ook enorm mooie documenten produceren.

Er staan duizenden voorbeelddocumenten (templates) online. Veel te veel om hier voorbeelden te geven, maar google maar eens op "word curriculum vitae templates" (of klik op bron 2).

Deze pagina vond ik er meteen uitspringen. Heel veel mooie documenten en je kunt ze gewoon gratis downloaden en naar wens aanpassen. Allerlei stijlen, "Basic ATS", "Optimized", "Clean", "Modern", "Newsletter", "Portfolio", "Tabular" en "Creative", duidelijke voorbeelden met mooie plaatjes. Ik zou zeggen blader er eens doorheen.

Toegevoegd na 9 uur:
(Met "deze pagina" bedoel ik dus de pagina achter de link in bron 1.)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding