Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan iemand mij vanuit het buitenland betalen?

Ik wil graag weten hoe mensen mij vanuit het buitenland(o.a India, Amerika, Engeland) kunnen betalen voor geleverde diensten. Op een veilige manier met de minste kosten.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
3.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Dat kan het makkelijkste met Paypal.
Mijn vriend doet dit ook regelmatig, die besteld dan iets van een handelaar in Amerika of Duitsland of zo, en dan maakt hij gewoon het geld over via Paypal, wat gekoppeld staat aan zn bankrekening.
Makkelijk, en ook veilig, want je hebt opties om je geld weer terug te storten als er niet geleverd word.
(Lees meer...)
7 jaar geleden
Dit kan direct van bank naar bank door de BIC of Swift code (afhankelijk van het land) van je bank te gebruiken. Hier rekent een bank wel transactiekosten (% van het bedrag met een maximum) voor.
Paypal is een andere optie, dan moeten beide partijen wel een paypal account hebben.
Tot slot zijn er steeds meer online partijen (NBWM maakt veel reclame) die voor lagere tarieven transfers mogelijk maken. Hier heb ik zelf geen ervaring mee, dus ik weet niet hoe betrouwbaar die zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding