Kan ik deze manieren om geld bij te verdienen vertrouwen?

Ik wil graag een tweede inkomen genereren door geld bij te verdienen met mijn internet. Kan ik de manieren om geld bij te verdienen op deze site http://bijverdienste.linkoverzicht.be allemaal vertrouwen?
Er staan namelijk een aantal goede verdien technieken tussen, maar ik ben nogal voorzichtig ingesteld. Kan ik ze allemaal veilig gaan gebruiken?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Antwoorden (6)

Mijn wijze vader zegt altijd: "Als het te mooi klinkt om waar te zijn, dan is het dat waarschijnlijk ook".
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik weet niet of het over thuiswerk of via internet geld verdienen gaat. Het belangrijkste is dat je je niet ergens in gaat schrijven tegen betaling, dat is echt afzetterij in 100% van de gevallen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik heb enkele van de sites bekeken en 1 ding hebben ze allemaal gemeen: ze willen eerst geld van je ontvangen, voordat je kunt beginnen. Sommigen klinken ook te goed om waar te zijn: 25 euro verdienen per verzonden email. Ik zou er niet aan beginnnen als ik jou was.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Zolang het jouw geen geld kost kun je het gewoon doen. Maar om nou 0,01 cent te verdienen door het lezen van een email of het klikken naar website .. ja, als je tijd over hebt zou je het kunnen doen.

Maar er zijn altijd kleine lettertjes en die zou je goed moeten lezen.

Als je geld wilt verdienen moet je gewoon gaan werken. Ga bijvoorbeeld voor 5 euro een autowassen ofzo. 3 auto's per dag, is toch +- 300 euro in de maand. Dat is veel meer dan het lezen van email berichten.

Daarnaast kun je ook producten via het internet gaan verkopen en voor 0,40c per klik (lead) die je betaald aan een eigenaar van website die er voor zorgt dat mensen de email lezen kun je misschien je product verkopen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Moet je er van te voren zelf voor betalen; niet doen. Kan je 25 euro verdienen met het versturen van een enkele e-mail, niet doen, dat is meestal een pyramidespel, waarbij je anderen ook weer over moet halen mee te doen en betaal je zelf ook vooraf.
Bij twijfel kan je altijd google gebruiken, bedrijfsnaam+betrouwbaar? intikken, meestal kom je dan wel consumentenfora terecht, waar mensen de slechte ervaring met die bedrijven al dan niet uit de doeken doen. Dan weet je het zeker.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Zoek je hier bevestiging van je onderbuikgevoel? Doe wat je zelf het beste lijkt, dan heb je niemand wat te verwijten.