is de tijd dat je recht hebt op ww even lang wanneer je alleen een aanvulling krijgt?

Ik heb een maand een uitkering gekregen en daarna had ik alweer een baan. Ik krijg nu dus weer een normaal salaris, maar omdat ik vorig jaar erg veel heb gewerkt, vult het UWV nu mijn salaris aan, hoewel dat dus niet nodig is. Het gaat om een paar honderd euro per maand. Ik heb nu een jaarcontract, maar hoe zit het als dat niet verlengd wordt? Gaat deze aanvulling dan af van het aantal maanden dat ik recht zou hebben op ww, mocht mijn contract niet worden verlengd?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (1)

Ja, het recht op ww blijft even lang. Alleen de hoogte van de uitkering of aanvulling verandert als je gaat werken. Je kunt wel de aanvulling stopzetten, maar daarmee verschuift niet de einddatum van je recht op ww.