Krijg je ook dit jaar nog je geld van de belastingdienst na een brief dat ze mijn rekeningnummer niet hebben?

Ik heb mijn geld van loonheffing van 2015 teruggevraagd en dit zou ik voor 1 juli moeten krijgen. Nu kreeg ik 28 juni een brief met daarin dat ze mijn rekeningnummer niet hebben. Ik heb toen meteen een broef teruggestuurd. Maar krijg ik dan nu nog het geld dit jaar..?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ja hoor! Bij ons was het ongeveer een week nadat we ons nummer (opnieuw) hadden opgegeven.