Ik woon in België en heb een eenmanszaak in nl moet ik met nl kenteken of belgis kenteken rijden alvast bedankt?

En Mobil abonnement moet dat ook een nl zijn of mag dat ook belgies zijn om de facturen in te brengen?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

Is afhankelijk onder welke naam de auto geregistreerd is, staat hij op naam van het bedrijf moet het een Nederlands kenteken dragen, is het een privé voertuig gewoon een Belgisch.

Betreffende je mobil account geld hetzelfde, is het voor de zaak dien je een Nederlands account te hebben.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Wat een onzin als Nederlands bedrijf kan jij gewoon een buitenlands mobiel abonnement hebben .
Vroeger in de binnenvaart hadden we er 3 een Nederlandse een Duitse en een Belgische en ja dus ook 3 telefoons op een rij .
Die werden allemaal in de boekhouding verwerkt
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
?????????? Het gaat totaal niet over een telefoonabonnementen maar over een tankpas van Mobil Oil.
ronron1212
7 jaar geleden
een eenmanszaak is altijd een privé aangelegenheid de persoon is eigenaar en privé is ook zaak en andersom
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ronron1212
Hier zit een addertje onder het gras omdat het gaat over twee verschillende landen twee verschillende belastingdiensten. Hij mag met beide kentekens rijden, welke is afhankelijk van op welke naam / adres hij het voertuig zet.
ronron1212
7 jaar geleden
Linkje graag hierover
ronron1212
7 jaar geleden
Autoverzekering afsluiten als je in het buitenland woont Als je naar het buitenland verhuist, moet je dit altijd doorgeven aan je verzekeraar. Doe je dit niet dan is je verzekering niet geldig. Maar dat is hij ook niet als je het wel doorgeeft. Want je kunt je auto niet verzekeren als je niet in Nederland woont. Er is geen verzekeraar die dat doet. Het komt er dus op neer dat je autoverzekering wordt beëindigd, zodra je je in Nederland uitschrijft en je officieel vestigt in het buitenland. Omdat je geen andere autoverzekering kunt afsluiten, heeft het ook geen zin om een auto op jouw naam aan te houden in Nederland.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
@Je spreekt enkel over privaatpersonen, je kunt ook de auto op naam van de zaak zetten (en verzekeren), dan heeft de woonplaats van de bestuurder er niets me te maken. Ook niet als het om een éénpersoonsonderneming gaat, voor de verzekering is het belangrijk dat er activa in Nederland zijn.
ronron1212
7 jaar geleden
Dan moet er een vestiging in Nederland zijn..
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Dat schrijft de vraagsteller toch! " en heb een eenmanszaak in nl ".
ronron1212
7 jaar geleden
Dat wil niet zeggen dat er een vestiging is maar een inschrijving bij de KvK.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Als jij je eigen inschrijft in de KvK in Nederland heb je een Nederlands vestigingsadres nodig, het KvK is voor in Nederland gevestigde bedrijven en niet voor allerlei bedenksels.