Welke vasten lasten met eigen huis?

Als je een huis koopt welke vaste lasten komen er dan allemaal bij kijken? Kan iemand mij dit vertellen met ongeveer de prijzen daarvan?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (2)

Rente + aflossing hypotheek, gas, water en licht. Verzekeringen zoals: leven, inboedel, opstal en WA.
jc54
7 jaar geleden
Afgezien van de dingen die Missdiver noemt ook nog de Opstalverzekering, Omroerende Zaak belasting (OZB), Waterschapsbelasting (inclusief Zuiveringsheffing), Rioolrecht, WOZ waarde (bij de inkomstenbelasting), Inboedelverzekering, Glasverzekering en misschien nog meer. Eventueel servicekosten VVE en hypotheek.

Toegevoegd na 3 minuten:
Sorry ik bedoelde de dingen die jc54 noemt.