Mag paypro inneens €670 in rekening brengen?
Ineens kreeg ik een mail van paypro.nl met de melding dat ik een saldo open heb staan van meer dan €670,-
Ze zeggen iedere maand een mail verstuurd te hebben, maar ik heb die nooit ontvangen. Nu ineens krijg ik wel een mail dat ik zo'n monster bedrag even in een aantal dagen kan overmaken.
Dit geld heb ik simpelweg niet, en ik wil eigenlijk ook niet zoveel geld betalen voor een service waar ik niet eens gebruik van heb gemaakt. Daarnaast laten ze nooit weten dat er een abonnement loopt (of ze laten het weten via spam mails oid).
Ze hebben nu meer dan een jaar iedere maand flink veel kosten in rekening gebracht bij een inactief account.
Nu wil ik inloggen op de website en een zogenaamde "omzet verhogende module" uitzetten, maar dan is het onmogelijk om de module uit te zetten. De knop is letterlijk niet in te drukken, het is gewoon een streepje met tekst.
Contact heb ik gehad met de "klantenservice". Daar kreeg ik een voorstel om het bedrag met 10€ per maand af te lossen. Toen ik vroeg of dit wat minder kon, zei Support ineens dat het €20,- per maand zou worden, gewoon om me te pesten.
Ik zie het allemaal even niet meer zitten en ben behoorlijk depressief. Nu krijg ik ook nog de stres van deze onrechtmatige afhouding over me heen.
Mijn vraag is dus, mag PayPro ineens zoveel geld inhouden voor een service welke ik niet gebruik heb?
Moet je alleen betalen wanneer je er gebruik van maakt ?
Maar evengoed: als je een abonnement hebt afgesloten, moet je betalen. Of je er nu veel, weinig of geen gebruik van maakt (is jouw keuzen, niet van hen).
Contact opnemen met de schuldeiser is het beste om tegen te gaan dat je schuld groeit. In principe is het zo dat je moet betalen als je een contract getekend hebt. [Open deur en achteraf: nooit iets tekenen zonder het goed te lezen en/of iemand eerst om advies vragen.]
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.