Kun je met de rentepunten van ING iets kopen zonder bijbetaling?

Wat ik tot nu toe vind moet je altijd echt geld bijlappen.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
8.4K

Antwoorden (1)

Ja, er zijn wel bepaalde tegoedbonnen waarvoor je niet hoeft bij te betalen. Maar let op, want bij de meeste daarvan krijg je, hoewel je de bon zelf 'gratis' krijgt, slechts een korting en moet je dus alsnog bijbetalen als je het product/de dienst zelf wil hebben...

Maar waarschijnlijk had je dit ook al geconstateerd.
Verder zijn er inderdaad geen producten zonder bijbetaling te krijgen.